Myles
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: brać pieniądze ?
|
Wysłany: Pią 17:43, 18 Lip 2008 Temat postu: Druid |
|
|
Druidzi są strażnikami świata. Pogrążeni w głębokim śnie od setek lat, powstali aby przeciwstawić się zagrożeniu Płonącego Legionu podczas jego niedawnej inwazji. Po pokonaniu Archimonde, druidzi postanowili pozostać w świecie Azeroth aby pomóc w odnawianiu zniszczonych ziem. Atak Legionu pozostawił przerażającą ranę w naturalnym ładzie świata którą druidzi mają za zadanie zaleczyć.
Ta klasa daje graczowi kilka stylów gry do wyboru. Druid w zwykłej formie może walczyć zaklęciami i bronią. W formie niedźwiedzia staje się wojownikiem z paskiem szału (rage), zaś w formie kota łotrzykiem z paskiem energii i umiejętnością skradania się. Druid może przybrać postać jeszcze dwóch innych zwierzęcych form. Dzięki możliwości leczenia siebie i innych, klasa ta może przejąć rolę kapłana w drużynie. Druid co prawda nie posiada części przydatnych zaklęć kapłana, takich jak Power Word: Shield, ale mimo wszystko potrafi bardzo dobrze leczyć.
Druid może dopasować się do aż trzech roli w grupie. W zwykłej formie mogą bardzo dobrze leczyć i wspomagać drużynę buffami, a także dysponują możliwością usypiania smoków i zwierząt. Forma niedźwiedzia daje możliwość odpowiedniego potencjału ofensywnego i defensywnego aby móc przyjmować na siebie ciosy przeciwnika. Forma kota zaś sprawia że zadajemy większe obrażenia. Dzięki możliwości dostosowania się do aż trzech ról, druid może zawsze uzupełnić dowolne brakujące miejsce w drużynie bez większych problemów.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zalety:
- Wiele możliwości sposobu gry.
- Może przemieniać się w fajnie wyglądające zwierzęta aby zachwycić innych graczy!
- Może korzystać z kilku opcji broni.
- Może podróżować szybko dzięki odpowiednim formom.
- Ma najpotężniejszy buff w grze.
- Może wskrzeszać podczas walki.
Wady:
- Mogą nosić na sobie przedmioty tylko typu cloth i leather.
- Formy nie są tak efektywne jak ich klasowe odpowiedniki.
- Nie można używać przedmiotów ani zaklęć druida będąc w formie zwierzęcia.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dozwolone Rasy : Nocne Elfy, Taureni.
Standardowe paski : Health/Mana (Druid form/Aquatic form), Health/Rage (Bear form), Health/Energy (Cat form).
Typy zbroi : Cloth, Leather.
Dozwolone bronie : Staves, Maces (do nauczenia), Daggers, Unarmed Weapons (do nauczenia).
Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Myles dnia Pią 17:57, 18 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|